Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag "känner" några killar från Belgien som har en trumtrio. Jag känner dom från en musikfestival. Dock har jag aldrig förstått vitsen med trumsolo. Hur kul är det att sitta och kolla på en kille bakom stora trummor banka på skinnbitar ? Jag kan tycka det är rätt okej när man kanske spelar en låt, en takts paus och så gör trummisen en Feel-In. Men aldrig trumsolo. Vi har melodisk kongas i vårat lilla "band", det är däremot en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Hehe, trumsolo är ju skitgrymmt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 asså, trummsolo är olika bra fast det tycker jag att det är mindre bra ju längre man spelar ett trummsolo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Mmm, det ska ej vara för långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 typ några minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 högst 1-2 minuter innan man tröttnar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag kan två accord på guitarr och fick VG... "Kriterier för MVG på trummor: Kunna göra ett 8-takts beat med enkla fills." Jo... "VÄLDIGT" svårt... Mina föräldrar vägrar fortfarande att sponsra med ett trummset, så istället köper dem trummstockarnas motsvarighet rolls roys... men var ska jag lira? På kastrull locken?! Aja, jag får vänta tills resten av bandet kommer hem då... två ackordo du fick Vg :o Jag kan fyra..jag kommer få MVG :) D Em A A7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.