Hoppa till innehåll

Kul!


mik@el

Rekommendera inlägg

Jag blev lite besviken men det vill inte säga att det är dåligt, det är nämligen skitbra men jag överskattade det nog lite för mkt :unsure:

håller med, graffen va inte så super =(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Xray @ 30/11-2004 21:47:02)

Jag blev lite besviken men det vill inte säga att det är dåligt, det är nämligen skitbra men jag överskattade det nog lite för mkt  :unsure:

håller med, graffen va inte så super =(

Nja tycker det är riktigt snyggt!Dom använder sig av samma typ av "grafik" som dom använder i filmerna till spelet.Vilket är väldigt snyggt.Så jag tycker att grafiken är hur bra som helst!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(The Moose @ 30/11-2004 22:08:14)
(Xray @ 30/11-2004 21:47:02)

Jag blev lite besviken men det vill inte säga att det är dåligt, det är nämligen skitbra men jag överskattade det nog lite för mkt  :unsure:

håller med, graffen va inte så super =(

Nja tycker det är riktigt snyggt!Dom använder sig av samma typ av "grafik" som dom använder i filmerna till spelet.Vilket är väldigt snyggt.Så jag tycker att grafiken är hur bra som helst!

Ja visst är den bra, men jag klandrar lite på spelkänslan & miljöerna .. Med det menade jag att känslan är lite för lik 1an .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Halo_Master @ 01/12-2004 16:53:58)
(The Moose @ 30/11-2004 22:08:14)
(Xray @ 30/11-2004 21:47:02)

Jag blev lite besviken men det vill inte säga att det är dåligt, det är nämligen skitbra men jag överskattade det nog lite för mkt  :unsure:

håller med, graffen va inte så super =(

Nja tycker det är riktigt snyggt!Dom använder sig av samma typ av "grafik" som dom använder i filmerna till spelet.Vilket är väldigt snyggt.Så jag tycker att grafiken är hur bra som helst!

Ja visst är den bra, men jag klandrar lite på spelkänslan & miljöerna .. Med det menade jag att känslan är lite för lik 1an .

Jag tycker även att det ska vara det.Det ska liksom sitta kvar.Man ska känna igen sig.Däremot som jag tidigare pååekat är att det är väldigt mörkt i alla olika miljöerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(The Moose @ 01/12-2004 21:12:30)
(Halo_Master @ 01/12-2004 16:53:58)
(The Moose @ 30/11-2004 22:08:14)
(Xray @ 30/11-2004 21:47:02)

Jag blev lite besviken men det vill inte säga att det är dåligt, det är nämligen skitbra men jag överskattade det nog lite för mkt  :unsure:

håller med, graffen va inte så super =(

Nja tycker det är riktigt snyggt!Dom använder sig av samma typ av "grafik" som dom använder i filmerna till spelet.Vilket är väldigt snyggt.Så jag tycker att grafiken är hur bra som helst!

Ja visst är den bra, men jag klandrar lite på spelkänslan & miljöerna .. Med det menade jag att känslan är lite för lik 1an .

Jag tycker även att det ska vara det.Det ska liksom sitta kvar.Man ska känna igen sig.Däremot som jag tidigare pååekat är att det är väldigt mörkt i alla olika miljöerna.

Javisst men du fattar vad jag menar med lite för lik..

 

Miljöer Suger (iaf många)

Uppdrag dom är hyffstat bra.

Vara Covenant är extremt kul, men det blir för mycket av covenantbanorna, det får ju covenantsen att framstå som huvudpersonen och master chef som en tillgänglighet.. För det mesta är spelet riktigt kul om man är en sann Halo lirare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

det är bra att dom använder samma grafik i filmerna som i spelet för då slipper man hoppa mellan kvalitét. Mörka miljöer är en nackdel och det är att man inte kan ha botar i Multi Player men att vara Covenant är Inte en nackdel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...