creemen Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag simmar inte så ofta så för mig e dt inte så vigtikt.. Min e full..jag ville ha den full endast ifall när jag blir jagad av polisen och ska hoppa ner i vattnet... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 försök att inte röka, simma ofta, ät när du är hungrig och sen träna annars blir den bara värre. dyk också så mycket du kan och gå upp så fort du har fått lungkapacity +1 annars.... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 simmar ni ofta?? jag gör dt inte iaf.. tycker dt e inte nödv'ändigt...än iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 menman behöver ju bra lungor till ett uppdrag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 vilket e dt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 hos W i san fierro... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag e hos honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ok...sen står de att du måste ha bättre lungor innan du kan fortsätta:s :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 va???hoppas att dt inte blir så för mig.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 men de blir nog så för dej me... så öva upp lugnorna nu innan du kommer dit så de inte blir så för dej.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 nu har jag gjort uppdraget för den blinde när man ska ta en bil från flygplatsens garage, e dt efter eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja ja tror de va de.... så öva lungorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg