Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag kollade statistiken..o dt stor att jag har noll lungkapaliti... :unsure: :( :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 mmm... på mej me... de är jätte jobbig att öva upp tycker jag.... :( . .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 o går dt bara genom att dyka mkt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja ja tror de... o träna kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 f*n va trågigt, med att dyka alltså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja... dyka... o när luften är slut uppp till yta for som f'an... o bara göra om de jätte länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 inte så roligt att simma, tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 nej de ä de inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 nu har jag kommit till den uppdraget, men som sagt kan jag inte simma så bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 vadå simam så bra?? undervattnet.?? öva lungorna.. uppdraget va jätte lätt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 vad ska man göra? o förresten tycker jag att dt e tråkigt at simma.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ja de ä tråkigt.... man ska bara simma under vattnet ut till en båt.... o sen ä de nåra båtar som vakter.. m,en de gör inget om dom ser...:s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg