xpliT Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Jag vill ha höpgre level på mina djur innan ligan, finns det någe bra ställe? När du är i "PKMN Liga huset". Gå ut och fortsätt ner tills du kommer till ett berg, där kan du träna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Gå till silver cave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jag tycker du ska gå till silver cave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 hn e bättre när han utvecklas till togetic min togepi utvecklades i lvl 63 nu har jag tränat upp den till 99 minn utveklades i lv 13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg