0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 vi kollar om gubben i labbet på lake hylia är en kille eller tjej?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Här står det: *Citat från en officiell guide* Link was aghast. The professor had mistaken the frog for a gift and went about preparing the animal for HIS evening meal!...*citat slut* Så det är en han. Shigeru skrev giuden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jo, jo, vi vet redan att det är en kille, vi kom ju fram till det för inte så många inlägg sen ;) Men Kanji.. Om du tittar på hela trådens rubrik så förstår du nog att det handlar om jsut Ocarina of time ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 aj men han kanske ville övertyga alla om att det var en kille så ingen upprepar det ämnet.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fartlek Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 På tal om Ocarina of time ja. Ni har säkert talat om det tidigare på forumet, men till saken. Fusket som står här på sidan om att man skulle kunna få träffa Mario i spelet, vad är det för nöt som skrivit det? Killen som lagt ner tid på att skriva det där måste ha aningen för mycket fritid som han inte vet vad han skall göra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Det är ju sant! När man kommit fram till zelda när man är liten vid hennes gård, och när hon står vid fönstret, där finns ju andra fönster också, i det högra fönstret när man kliver in på gården så finns det en tavla på mario! Man kan inte träffa honom men han finns på tavla där.. Och i det högra fönstret, om man skjuter med slangbellan där, kastar en vakt en bomb på en ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Det finns en tavla med Mario, Yoshi, Luigi och mera. Det är nån sur kärring som kastar en bom på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Nej det är de inte, jag kollade det en gång, jag hoppades på att det var en kärring, men det är ju en vakt som slänger en bomb ur fönstret! Var hittar man Yoshi, Luigi och "mera" då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fartlek Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jo grabbar, det är jag fullt medveten om, men i texten skriver jag "träffa mario" och det gör man ju knappast genom att se honom på en tavla då man gluttar in genom ett fönster, eller hur? ;-) Kolla längst ner på sidan på denna länken och ni förstår vilket jag menar. http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=2940 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Men måste man vara så noga i orden, och bli inte så arg om det inte funkar, vadå, han/hon menar förmodligen att man kan se mario på tavla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fartlek Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Läs texten jag länkade till innan du kommenterar Joy, så förstår du mycket väl att det med den texten INTE menas tavlorna man stöter på precis i början utav spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 funkar det där..har nån provat det som stod på den sidan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg