FireFly Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Fråga om Gold Skulltulas: Var visar man sina Gold Skulltulas för att få de olika sakerna? Och hur smälter man upp vägen in till Zora's Shop och Zora King? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 man snackar ba me dom människorna som va spindlar! och så får du en sak av varje person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Men var finns dom, jag har över 10 Gold Skulltulas nu och behöver 200 rupees för Kniven som man får av en goron i Goron City när man är stor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 i kakariko finns ett "spindelhus". där ska du snacka me den människa som finns, dom andra e ba spindlar. köp itte de svärdet!!! de e ba en ripoff! den går sönder jättefort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja har exakt 10 så jag kan få lite större pengabörs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ska man vara liten eller stor? Och hur får man Espona? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 liten eller stor för att få epona? då ska du va stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hur får man Espona, min kompis berättade att man skulle rida på Espona och tävla mot han som har ranchen som stor... Jag kan bara rida, inte tävla! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Det är inte svårt att få epona.. Du ska först be om att få rida och sedan när du sitter på hästen och kanske galloperat runt lite ska du rida fram till (mustachmannen:D) och prata med honom. Han kommer säga att han tycker att du rider bra och föreslå en tävling. Första gången du tävlar mot honom vinner du bara rupees, men andra gången erbjuder han epona som vinst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 När du rider i hagen så ska du prata med Ingo. Och då så utmanar han dig på ett race för femtio rupies. slå honnom så vinner du hästen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 o så här slår du honom: slösa 5 morötter o när de kommer tebaka slösar du 5 morötter. OSV! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Tack allihopa, ska prova nu! :D ________ Funkar inte för mig! :( Han snackar bara om att man kan prata med honom från hästen med Z-target... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg