Hoppa till innehåll

Ett Par Saker

smoke

Rekommendera inlägg

jag undrar hur man gör inbrott ska man ha en van och sen??????????

när cj systers pojkvän ringer och det gör han ganska ofta och när han börjar snacka så ska man acepptera det han säger eller inte och om man aceppterar det vad ska man göra då för sen efter en stund så står det att jag har stulit 0 från courier nått sånt stod det..........skulle vilja ha hjälp med det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sammy_boy

i los santos finns det en van som man kan göra inbrott me ganska nära the johnson house där man sparar, när cj ringer så berättar han att druuggdealers åker från antingen losa santos eller dsan fierro, då kan man okm man vill acceptera och försöka stjäla pengara från dom genom att ramma dom å skjuta på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sammy_boy

aaa d kommer en röd prick, antingen ute på lanbdet eller i los santos brukar man se den, vanen ska va på natten efter 23 eller 24 man behöver inte trycka r3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Smoke: Här har du lite mer hjälp :P Ja, du ska göra det på natten, exakt efter klockan 20:00 kan du gör inbrott.. Det är bra om du vet vilket hus du ska göra inbrott i innan du startar inbrottet, med det menar jag att du hittar nån go lyxsvit du kan göra inbrott i innan du gör inbrottet .. Dagen innan alltså :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...