Hoppa till innehåll

Hjälp mig i starfox adv....


Chaos

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vars får man tag i krazoa spirits? :|
Efter att du varit uppe i Moon Mountain pass, eller du var ju uppe och lämnade spellstone uppe i templet( Vulcano Force Point Temple) så kommer Krazoa upp du vet den där staty´n. Du ska hur som helst upp vid Moon Mountain Pass och hämta Krazoa Spirit, Du måsta ha Moonseed´s när du går dit, och även sporer behövs. Jag har börjat och spela själv och jag har nyss tagit Fire Blaster. Jag håller på att köpa en massa mappar och så. Allting man kan köpa köper jag. Men mitt minneskort hade ju raderats så jag måste varva spelet igen, men jag vill det. Säg till när du har kommit till den där utomjordingen som har landat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Dom dar krazoa spirits finns litte har och dar men spell stones far du bara om du klarar "Dark ice mines", "cloud runer fortress", "Waled city" och "Dragon rock".

Sen nar du far en Spell stone sa ska du go till ett stalle i "moon mountins" om det ar en rod sten och om du har en blo sten so ska du go till ett stalle dar det ar mycket vatten.

Sen nar man har fott alla spel stones so ska du hamta alla Krazoa spirits.

Sen ar det bara att doda sista bossen (sager inte vem det ar for det finns dom som inte vill veta.

so nu vet ni en del, om ni undrar over not so froga bara.

 

PS:jag kan inte anvanda dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet for jag skriver det har i Australien, hoppas ni forstar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...