Juppy Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (Golden Star @ 20/11-2004 10:43:52) (chickwheels @ 19/11-2004 22:54:53) jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas????? nä.. inte just det.. men gta 3 har jag :) gt3 och silent hill2.. silen hill klarade jag för första gången i går.. dt e ju ingen större skillnad mellan gta 3 o san andreas.. :huh: :blink: <{POST_SNAPBACK}> Hahaha du måste skämta, det e ju as stor skillnad på san andreas och GTA 3. Miljoner skillnader! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FindingNemo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Självklart e d många tjejer som spelar, jag e en av dom. Favvo spelet just nu e kingdom harts (I) som jag nyss klara slutbossen på men spelet låste sej så jag e j*vligt förbannad just nu. Annars ligger GTA san andreas och Jak (I,II,III) högt på min lista. kyssar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex92ek Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) jag är tjej och jag gillar att spela ps2 spelar med eyetoy och the urbz men såelar också spel som jak 3 (det tycker jag är skiit roligt) Redigerat 12 Mars 2006 av alex92ek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Många tjejer spelar i min klass. Många har då en konsoll hemma ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 tjejer är nog mer inne på msn eller typ lunar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ja, dom är mer inne på chattsidor och sånt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det beror ju såklart person till person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller??? Jag är en tjej liksom! lol :visslar: <_< //§1.23//Esca~ Redigerat 13 Mars 2006 av Escaflowne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag tycker EyeToy verkar kul...men ja har det inte :( det suger hård Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Tror killarna dominerar spelandet. Vet inte om många tjejer i min klass som spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det står iaf klart att det är Män..*hmh*.småpojkar som spelar mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Det är ju klart att killar spelar mest, men tjejer brukar väl mest sitta på nätet. Fast det finns ju tjejer som spelar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg