Imaz Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag har BF1942, då kan man uppdatera till typ till Eve of Destruction... Vietnam kriget alltså. Och när jag öppnar en server så laddar den, men när den har laddat klart så stängs hela spelet av och jag ser min skrivbord bara. Kan några förklara vad felet är? Samma sak händer på Star Wars Galactic Conquest BF mode. MvH QWERTY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Prova att installera om BF. Om det inte fungerar då får du fråga igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaz Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag har instalerat om BF och sen instalerat alla mods... Men det funkar inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 installera EN mod och se om den funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaz Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Nu har jag bara Star Wars mode instalerat, alla andra har jag tagit bort. Men det funkar i alla fall inte... Det har funkat förut. Jag har formaterat datorn nyligen, sen instalerade jag några mods. Men ingen av modsen går igång, bara orginala BF funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Min kompis kunde inte för att man kunde bara ha 1 mods han hade Desert combat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Desert Combat e den enda man behöver! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Om Desert Combat ska funka måste du ha Bf 1.6 eller bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaz Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag har 1.6 patchen, men INGEN mod funkar ju... Och det är EoD som är skojigast! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Jag har samma problem ,fast jag har desert combat och silent heroes(svensk mod)! Var kan jag ladda ner EoD? Redigerat 16 November 2004 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag har samma problem ,fast jag har desert combat och silent heroes(svensk mod)! Var kan jag ladda ner EoD? Prova här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 (redigerat) Men räcker det inte med bara en mod åt gången då? Om man vill ha en annan så får man väl ta bort den nuvarande moden och installera den man vill ha Redigerat 19 November 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.