Mithrindir Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jepp! Nu har den som sagt kommit! Fick den i fredags i brevlådan! Personligen tycker jag att det är bästa albumet hittils! Och jag är en Eminem-freak! Jag har lyssnat på honom sen Infinite 1996. Jag vet att det finns många som hatar eminem men skit i tråden då ;). Egentlgen är ju detta inget officiellt "Eminem" album utan han ville prova på gamla klassiker och köra sina hårda texter, och han ville vara mer seriös med detta album och lite mer "Mainstream".. här kommer en lista på låtarna som är med: 01.Curtains Up (Encore Version) 02.Evil Deeds 03.Never Enough (Feat 50 Cent And Nate Dogg) 04.Yellow Brick Road 05.Like Toy Soldiers 06.Mosh 07.Puke 08.My 1st Single 09.Paul (Skit) 10.Rain Man 11.Big Weenie 12.Em Calls Paul (Skit) 13.Just Lose It 14.Ass Like That 15.Spend Some Time (Feat Obie Trice,Stat Quo,50Cent) 16.Mockingbird 17.Crazy In Love 18.One Shot 2 Shot (Feat D-12) 19.Final Thought (Skit) 20.Curtains Down (Feat Dr Dre And 50 Cent) Synd att dom inte kunde ta med We As Americans på vanliga versionen utan den finns bara på 2-disc editionen... Så säg nu vad ni tycker om albumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 eminem suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 toxic avenger- Du behöver inte skriva om du bara tänker skriva "något suger.." <_< Mithrindir- S.L., detta var förutsägbart (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 dt kommer ju 17:e nov ;) ja ja jag ska köpa dt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Vad menar du med 17e nov, Shark? Eminems nya har ju redan varit ute ett litet tag ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Uhmm, The Way I Am e den enda bra låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Vad menar du med 17e nov, Shark? Eminems nya har ju redan varit ute ett litet tag ju... men i TV står dt att den 17:E november ;) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.