Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vem av dom är mamman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Den i mitten av huset! tycker ni inte att man skulle haft kvar sina päng från det gammla fuska.se! jag vill de! jag hade typ 1200 poäng så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 men om du skikar ett pm yill admin i föra foromet så får du tillbaka dom hit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Okeej! för det gjorde jag innan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 han skickar väll tillbaka snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ja och då får man helt plötsigt tillbaka poängen det kan typ ta ett dyngn om han inte kolar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 tråden ska handla om Zelda och inte om poäng!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ja 0014 har rätt.... vi får återgå till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ja men vad ska vi prata om han har fåt hjälp ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja, men då kan ju admin låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja det e lika bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ni kan prata om hur ni ska få varningar, det ni skriver är ju ett sätt men det kanske finns fler enkla sätt? §1.11 - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg