Gilla Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hej, hur jag än kastar bombblommorna på vänstra statyn (över lavan) hamnar de bara under den! Har försökt hur länge som helst! Tant Gilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Spring fram till kanten och kasta bomben,ta lite sats" testa allt.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 eller kasta på den första, ställ dig på den och kasta på den andra (antar att du är vid ingången till dragon roost cavern) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Hej, hur jag än kastar bombblommorna på vänstra statyn (över lavan) hamnar de bara under den! Har försökt hur länge som helst! Tant Gilla :evil: Vart menar du? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag tror han/hon menar i dragon roost cavern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gilla Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Tack för hjälpen! Tanten Gilla e lite trögtänkt och spelar i perioder och glömmer vad det heter där hon är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg