Maaja Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 Hej! Jag behver hjälp med Super Mario Sunshine.. JAg sitter fast nu... Jag har fått yoshi.. Men nu kommer det upp ett meddelande att: There has been spotted mysterius boxes near the grand pianta statue. Jag hittar inga boxar och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu?? Jag skulle bli Otoligt glad om någon kunde hjälpa mig med detta... Jag vet inte hur många Kvällar/dagar/timmar jag har försökt detta.. Men jag skulle bli glad om nån kunde hjälpa mig. MVH/Marielle
KazeN Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 Dom menar boxar som typ turbo nozzle och rocket noozle. Du vet vart första banan finns? typ vid en staty. Gå runt den och där står lådorna. När man kommer in i delfino plaza brukar det ofta komma ett tips på vad man ska göra. T.ex. som jag tror du ska göra är: gå till solljuset som kommer ner i mitten av delfino plaza (följ gången till höger om boxarna). Ställ dig i solljuset och kolla upp mot solen.
Gäst Link^ Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 Om du har fått yoshi precis så ska du fixa 25 sunshines för att få turbo nozzel och 30 för att få rocket nozzel eller 30 för att få turbo och att 35 för att få rocketjag minns inte så jätte bra
Rekommendera inlägg