Rallypacker Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hur gör man för att få en sån? Måste man fånga dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Man parar två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) man lägger in två "vuxna" (en hona och en hane) på dagis eller en och en ditto. dom som har bebisar är jynx-smochoom, tocetic-togepi (tro det eller ej men togepi är en baby), electrabuzz-elekid, clafary-cleffa, magmar-magby och hitmontop eller hitmonchan eller hitmonlee-trogeo. ;) Redigerat 14 November 2004 av Robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 lite bättre: lägg in en pokemon hona och en ditto på dagiset i spelet... vänta en dag och gå tillbaka o se om den gamla gubben står där ute vid pokemona...gå och prata med han så får du ägget... sedan ska du gå runt så kläcks det till slut... de pokemon som kan få baby är: Jynx får en baby som heter smochoom, togetic får togepi electrabuzz får elekid clefairy eller clefable får cleffa magmar får mabgy och hitmontopeller hitmonlee eller hitmonchan kan få tyrogue... MEN!!! glöm inte att du får ägget så du inte blir besviken sen kan du läsa däruppe igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Pikachu Ger Pichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Pikachu Ger Pichu Jag visste att det var nåt jag glömde. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 hur kan man glömma Pichu... Aja, jag ska inte säga nåt eftersom jag glömmer mycket själv... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 kan man inte bara lämna in 1 pkm på dagiset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 då har den inge att para sig med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 min fråga var ju om man kan lägga in 2 pkm på ett dagis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Japp de går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 k, skall prova det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg