mik@el Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) är det någon som brukar se på kontroll på 2:an 20.30 på måndagar där dom resenserar spel? om inte så gör det! (Änrade till rubriken lite /Jellyfish) Redigerat 14 November 2004 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ibland så... Fast för det mesta brukar jag glömma det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag gör det. Men bör inte detta vara på allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 det är på allmänt.. <_< jag ser på det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag gör det. Men bör inte detta vara på allmänt? vem är du som ska påstå att detta inte är på allmänt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Gjorde det förra sesongen, men dem var för pinsamma för att fortsätt se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ja, jag brukar se på det .. och.. lol claudia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 KONTROLL SUGER SVULLEN PURJO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ser ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Din tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Kontroll är inte ett program för tvspels intresserade.. det är ett program för dem som TROR att dem är tvspelsintresserade och inte vet något annat... Alla fall så var det så sist jag kollade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.