mew Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 vart får man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) Jag tror inte att man kan få itemfinder... Redigerat 21 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 man går till cyckel banans hus och går upp till andra våningen och pratar med en man och man måste ha 40pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 man går till cyckel banans hus och går upp till andra våningen och pratar med en man och man måste ha 40pokemon. menar du cykling road eller vad den nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ja <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag har 20 st pkmn ja ska fånga lite dåliga så jag får 40st :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Detta hör inte riktigt till ämnet men... Om man ställer sig där Snorlax var (exakt!) och använder itemfinder Så hittar man Leftovers. Ställ dig där Giovanni var och använd Itemfinder, så hittar man Macho Brace. Ps: Man måste ställa sig exakt rätt, annars märker inte Itemfindern något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 :blink: vart är giovania eller hur det stavas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 vart får man item finder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 man går till cyckel banans hus och går upp till andra våningen och pratar med en man och man måste ha 40pokemon. Där är svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 :blink: vart är giovania eller hur det stavas Team Rockets boss. Jag behöver hjälp på pkmn Guld: Om man står på baksidan vid gubben som berättar om nålar och använder Itemfinder så piper den men man kan inte hitta något! Vad är det här? nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 man går till cyckel banans hus och går upp till andra våningen och pratar med en man och man måste ha 40pokemon. Där är svaret. men det är ingen som man får den av där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg