「ケイーサマ」 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) (cloud @ 18/11-2004 15:25:54) Hmm... Men i spel väg är Dirge of Serberus en liten uppföljare till FF7 o.O; vad har det med ämnet att göra? förresten kommer väl inte det ut förrän om ett bra tag. det ska komma fler uppföljare till FF7 också. en av dem utspelar sig innan FF7, så jag vet inte om man kan kalla det uppföljare. Har like mycket med ämnet som AC har XD Och det som utspelar sig före FF7 heter Final Fantasy 7: Before Crisis, och är ett mobil spel utvecklat av square-enix för deras egna mobil o.O @Kite : MMORPG = Multi Mass Online Role Playing Game o.o;; Och Dirge of Cerberus kommer att ha ungefär samma spel stil som Devil May Cry o.o Redigerat 18 November 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (Natsuhara @ 18/11-2004 16:28:06) (cloud @ 18/11-2004 15:25:54) Hmm... Men i spel väg är Dirge of Serberus en liten uppföljare till FF7 o.O; vad har det med ämnet att göra? förresten kommer väl inte det ut förrän om ett bra tag. det ska komma fler uppföljare till FF7 också. en av dem utspelar sig innan FF7, så jag vet inte om man kan kalla det uppföljare. Har like mycket med ämnet som AC har XD Och det som utspelar sig före FF7 heter Final Fantasy 7: Before Crisis, och är ett mobil spel utvecklat av square-enix för deras egna mobil o.O @Kite : MMORPG = Multi Mass Online Role Playing Game o.o;; Och Dirge of Cerberus kommer att ha ungefär samma spel stil som Devil May Cry o.o allt det du skrivit stämmer. men varför ta upp det här? det har inget med ämnet att göra. visst jag skrev lite om ff7:ac men inte enbart. jag blandade det med annan info. aja, det kanske kan få killen, som frågade om ff7 var värt att köpa, att vilja köpa det och dess uppföljare ännu mer :D (kanske sa emot mig själv lite nu men jag orkar inte ändra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 XD är det någon som vet hur man kan ta sig förbi eldvaktare i kas'ion i 2:an?jag besegrar inte honom :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Besegrar vem och var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Besegrar vem och var? jag ska besegra shrieker, och jag ska hitta ancient sword, men jag vet inte hur :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Final: Detta handlar om sjunde spelet om FF serien. Jag har även svarat på ditt medelande i forumet. Final Fantasy VII har den handlingen, känslan och mystiken över sig att man verkligen inte kan sluta att spela det. Grymma karaktärer och allra bäst handling. Grafiken är ganska dålig då men det lever man med. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALFIE Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 köp spelet det räcker länge och är askul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg