Gäst 007 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag har lånat min grannes cs och kör på hans cd key.. men nu ska jag lämna tillbaka det nu och köpa ett eget.. måste man av regristrera cd keyn hos mej så att han akn använda den... eller hur gör man för jag ska ju köpa ett eget och han vill köra på sitt.. hur gör man.. om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 logga ut på hans account Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 inget snack om crack och Cd-nycklar här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 är du korkad på något sätt, Alien? Han frågar inte om någon kan GE honom en cd-key, han undrar hur man loggar ut från grannens acc..<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 start/kör/regedit/sök/halflife tabort nykeln och spelet frågar om en ny vid nästa start Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 kör regedit precis osm han sa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag undrar hur man tar bort sin cd key från sin egen accaount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Henke sa ju det nyss <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) [EDIT]... Redigerat 4 December 2004 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 högerklick PÅ IKONEN (steam) längst till höger sen ska du ta settings sen login to another account så loggas du ut noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det beror ju på hur han har gjort. om han har registrerat sin grannes CD key på ett eget account så måste han ju ge sin granne den nya CD keyn eller hans gamla account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.