LuddE Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Synd att Nintendo har fastnat så mycket för pokemon ,det kanske e därför Nintendo har kvar barnstämpeln? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Synd att Nintendo har fastnat så mycket för pokemon ,det kanske e därför Nintendo har kvar barnstämpeln?Pokemon Donkey kong Mario Zelda är nintendos kändaste spelen.Och pokemon är inte barnsligt´ <_< Redigerat 18 November 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 den har nog förbarnsligats av alla sugiga barnprogram och alla kort,prylar och allt annat skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 vADÅ BARNSTÄMPEL LOL ASSÅ AJG TYCKER NITNEDO SPELEN ÄR GRYMMA OCH ÄGER ALLT DET DÄR HAR DU BARAR YRAT UPP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Så fort man säger något om PS2 och GC äger svarar dem direkt GC har ju bara barnspel! Jag tycker oxå att Nintendos spel e bäst (alltså Mario,Donkey kong,Pikmin osv) men Pokemon e ju SKIT barnsligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Så fort man säger något om PS2 och GC äger svarar dem direkt GC har ju bara barnspel! Jag tycker oxå att Nintendos spel e bäst (alltså Mario,Donkey kong,Pikmin osv) men Pokemon e ju SKIT barnsligt! Jag vet att du är barnslig din lilla barnrumpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 (redigerat) oj jag hade sagt emot om jag var i din ålder,men jag vill inte bråka med småbarn! Kommer aldrig ändra min åsikt om Pokemon! Redigerat 19 November 2004 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 oj jag hade sagt emot om jag var i din ålder,men jag vill inte bråka med småbarn! Kommer aldrig ändra min åsikt om Pokemon! Sluta jiddra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jiddra ,vafan snacka vanligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 lär dig vad jiddra är istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 lär dig vad jiddra är istället Jag vet vad Jiddra är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag ska köpa det med one piece spelet.....men att spelen ska kosta 599 det iriterar mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg