xpliT Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Har du den patchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Det mäktigastenär nog att gå mkring med en battle rifel och ett energy sword, eftersom et är långstrigs vapen och mellanting, medans energy sword är närstrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Mmm, det måste vara ägigt. LoL, kom att tänka på att använda två Energy Sword. Coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 mm eller två shotgun shotgun!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zealot Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 (redigerat) Jag gillar många vapen på Halo2, Två magnum/Plasma rifles Shutgun Energy Sword :medieval: Sniper rifle/Beam rifle Battle rifle Fuel rod cannon Rocket launcher B) Redigerat 1 Februari 2005 av Zealot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 plastma rifle är det bästa vapnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 plastma rifle är det bästa vapnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Själv har ja inte spelet, men när jag spelar gillar jag dual med needler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) LoL, Dual Med Needler, LoL. Jaja, du stavade iallafall rätt på Needler. Redigerat 3 Februari 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Nu har jag börjat äga med Shotgun och Dual Brute Plasma Rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ibland blit det så. Förut hatade jag Dual Needler/Needler men sen hade jag slut på ammo på båda mina vapen så kunde jag välja mellan en Plasma Pistol eller en Needler. Och nu fet äger jag med Needler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 mmm Needler äger på Grunt´s! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg