Skinnpytte Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Kulssprutan man har där det står hur många skott det är kvar tills man måste ladda om på påm den den är skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Battle Rifle, Energysword och Sentinel Beam när man är Covie. shutgun,rocket launcher och pistol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Nu har jag ny favorit Shotgun och Saken man slås med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag har kommit längre så åd har man ju fått andra nya vapen att sjuta med och nu tycker jag Needler, Energy sword, Rocket launcher :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Dubbla neddler och senitel beam då är du oslagbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Angel Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 covenant carbine, dubbla magnum, sniper rifle och fuel rod gun é ju fö goá. Men när jag spelar mot brorsan får jag inte ha dom vapnen eftersom "jag är för bra med dom" :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) sniper och shotgun bungie ska göra ett annat spel innan halo3.... Redigerat 3 Maj 2005 av Piickles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Energy sword gillar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 mina kompisar hatar mig när vi spelar split screen... för då går jag runt med sniper och gör headshot hela tiden soå dem dör på direkten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 ok så kul för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 mina kompisar hatar mig när vi spelar split screen... för då går jag runt med sniper och gör headshot hela tiden soå dem dör på direkten :P Hadshot hela tiden är kanske lite överdrivet men du kanske gör det jätteofta. Du borde vara bra om du gör headshot nästan hela tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crazy Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 vilket är dittt favorit vapen poå halo 2? Lätt magnum och sniperrifle :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg