Naruto Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Kan någon berätta en rolig Norge-historia? Bara för skojjskull! :lol: (Behöver nåt att skratta åt ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Vafan ja e 4-del norsk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jaha vad är det med det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Ni förnedrar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men gör om norrmännen till amerikanare.. då blir väl alla glada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 har en hel j*vla bok med norgie-historier! :D :D Herr.Kaio, det är bara skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 på en amerikansk restaurang: -Hovmästarn! Jag har väntat i en hel timme på min beställning! -Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men kocken kan inte hitta de förlorade äggen :D (Gjorde om den till amerikansk... för att göra alla glada) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 du herr kaio du kan ju dra några sverigehistorier :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 på en amerikansk restaurang: -Hovmästarn! Jag har väntat i en hel timme på min beställning! -Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men kocken kan inte hitta de förlorade äggen :D (Gjorde om den till amerikansk... för att göra alla glada) Ägg? Vadå ägg?? Fattar noll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 förlorade ägg är en maträtt, det hade gästen förmodligen beställt men kocken kunde inte hitta de "Förlorade äggen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 japp.. det e det den går ut på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.