Skinnpytte Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 tycker ni historia är kul?? det är jätte trågikt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 om religion e tråkigare... några saker tycker jag e roligt i historia...vissa inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 historia är ju as kul !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 varför bry sej om vad som har hänt,vi lever ju i nuet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 vad bryr du dig om då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 du, det e f*n intressant <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Man lär sig historia för att inte göra om samma misstag. Man kan lära sig massa kul på historia.... religion, en annan historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 religon är då roligare än historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ingen i min klass tycker att det är kul ibland frågar nån (varför ska vi lära oss om det som var för flera år sen när vi lever nu)då säger lärarn det är väll kul att veta om för i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 historia e skittrist.religon e roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Tycker att både religon och historia är ganska roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Matte: SUGER!!! Svenska: OK! Engelska: Yippie Geografi: Yes! Historia: COLL! NO\SO: Best in the world! Religon: Oh no! Bild: Hellre simmar jag genom saragasohavet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.