Hoppa till innehåll

Ff:cc


Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

Det är ganska jobbigt. Jag har bara gjort det 2 gånger men jag ska förklara så bra jag kan: Du ska helt enkelt aktivera 5 olika saker. Lättast om man har GBA, då visas dem på kartan, men du kanske inte har det.

 

***Du måste göra dem i ordning***

 

1. Från starten gå bara rakt upp ett långt tag, ända upp till toppen på banan.

Där ser du en massa kaktusar. På en av dessa ska du kasta Thunder.

När du gör det på rätt så kommer den lysa till så du ser om du gjort rätt.

 

2. Gå till högra kanten och följ den neråt. Du kommer till slut se ett tält. Kasta Gravity på det.

 

3. Följ kanten vidare tills du kommer till ett ställe där du ser en stor sten som liknar en svamp. Kasta Fire på den.

 

4. Gå dit kaktusen var och gå lite neråt. Där finns 3 stenar. Kasta blizzard på den minsta först. Sen på den mellersta och sist på den största.

 

5. Gå nu till den högra kanten och följ den neråt. Efter ett tag måste du svänga lite vänster eftersom det går en gång precis bredvid kanten. Följ kanten vidare tills du kommer till ett stort skelett-ben. Ovanför den är en blomma. Kasta Holy på den och det kommer upp en sån grej som man byter element på, fast den är vit (eller silver). Sätt ner bägaren som man har dropparna i på den och du får Unknown Element.

 

En karta för att göra det lättare.HÄR

 

***Håll pilen på kartan några sekunder och det kommer upp en liten knapp i det högra hörnet längst ner. Tryck på den för att förstora kartan så man ser tydligare***.

Redigerat av _Master_Sword_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...