kickan Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 hur ska jag få tillbaks alla mina vapen och hur besegrar man gohma??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 öööh? Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 zelda the wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jaha... Man ska ta grapping hook på drakens svans och svinga sig till andra sidan över gohma 3ggr sen när den tappat skalet så hugg hon i ögat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 men det går inte, den siktar bara på gohmas huvud.. och gohma går det ju inte att slå på när den är "stenad" förstår du vad jag menar jag har ju besegrat den förra gohma vars det nu var genom att ta tag i drakens svans och det finns ju en svans här också men jag kan bara sikta på gohmas huvud... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 men gå runt lite eller ta den när den fastnat med klorna i marken som den gör ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Vad gäller vapnen, så har du inte blivit av med dem. Du kan bara inte använda dem när du slåss mot de svartvita bossarna. Vad jag minns, så ska man döda bossarna på samma sätt i Ganon's Tower som första gången man dödade dem. Så jag fattar inte vad du gör fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Om du gör så att det kommer en pil över gohmas huvud så gör du fel.Man ska ta fram grappling hook utan att göra så att det blir en pil någonstans och då ska man sikta på svansen och skuta.Det kan vara svårt men det är bara att försöka.(Om det inte är felet så vet jag inte vad felet kan vara.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg