Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Va? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 asså e det bara jag som tycker att det här forumets medlemmar har den sämsta humorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 kanske de kanske,men min humor äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 HAHAHA!! DEN VAR BRA!! DU ÄR FÖR BRA ASSÅ!!!! :P Jag kan en lite skrattretande... -Titta! En flygande ko! (kompisen svarar) -Var? Hahaha! Du tror att det finns flygande kor! ...ni fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 klart man fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 HAHAHA!! DEN VAR BRA!! DU ÄR FÖR BRA ASSÅ!!!! :P Jag kan en lite skrattretande... -Titta! En flygande ko! (kompisen svarar) -Var? Hahaha! Du tror att det finns flygande kor! ...ni fattar... Jag hade skrattat om jag gick i 1:an ,tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 (Claudia @ 17/11-2004 21:30:36) nej det gör HAN inte Inte? Du sa ju att du tänkte på vad du äter, sten måste verkligen vara nyttigt... :lol: jag sa tt jag tänker på vad jag äter.... >_>Jag ser typ det jag äter. jag könner smaken.. lukten Z_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 vet inte om jag kom på den alla barnen mådde bra utom berta hon hade inget hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Det var en gång 2 granar som gick i en granskog ,då säger den ena ,jag tror vi är förföljda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Det var en gång 2 granar som gick i en granskog ,då säger den ena ,jag tror vi är förföljda! Ahhh... julaftons morgon är allyid lika uppfriskande.... :lol: Vadå dålig humor? Det är ju en grov underdrift!!! Jag har urusel humor, men det kan inte ligga i släkten..... min kusin är med i sthlm live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 -vet du vad som är höjden av en djurvän?-nej. -meta utan mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 f*n vad den här tråden har spårat ut!!!!!!!! Detta skämte kul: Vet ni varför negrerna har vita hand och fotflator? För att de fick stå på alla fyra när de sprutlackerades!!!hahahaahahahaha! :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.