Gäst Liquid Silk Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 f*n vad den här tråden har spårat ut!!!!!!!! Detta skämte kul: Vet ni varför negrerna har vita hand och fotflator? För att de fick stå på alla fyra när de sprutlackerades!!!hahahaahahahaha! :D :D :D :D RASSE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 jag e inte rasse din japanes! jag skämtade bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Den här kanske finns men annars kom jag på den alla barnen lekte bryta ben,utom britta, för hon kunde bara sitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Den här kanske finns men annars kom jag på den alla barnen lekte bryta ben,utom britta, för hon kunde bara sitta Den har jag aldrig hört... Men den var bra! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 "Va är det för likhet mellan en blondin å en dator? -Båda är lika lätta att sätta på" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 jag e inte rasse din japanes! jag skämtade bara! jätte roligt. >_> Vet du vad det är för likhet med Fuel och en ekorre? Båda suger på ollon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 jag vet inte om jag har hitta på denna men ändå:alla barnen spela dator utom Janett för hon var en diskett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 frun såg sin man sitta under ett par jätte-istappar och frågade:-varför sitter du under istapparna?mannen svarar:-jag känner mej lite "under isen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.