ludzon Skrivet 17 November 2004 Rapport Skrivet 17 November 2004 Kan man snatta på Fable Ja gick in i en shopi okeville och när ja stog nära en före mål kom de up en kille som såg ut som harry potter vi menyn men ja fick inte med mej når ja blev bara anmäld av att ha snott nått
pollenallergi Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 Kan man snatta på Fable Ja gick in i en shopi okeville och när ja stog nära en före mål kom de up en kille som såg ut som harry potter vi menyn men ja fick inte med mej når ja blev bara anmäld av att ha snott nått Du måste ju vara lite diskret för att sno något.. T.ex lura iväg butiksägaren osv.. Det är ju en fördel om du har mkt på Guile också.
Rallypacker Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 ja, det måste man ha mycket av... men tämk på att om du snattar så blir du mera ond.
Piickles Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 det har aldrig funkat för mig att sno någe....
kalle3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 Det är bar att lurra iväg dom sen springa tillbaka för dom går tillbaka sen är det bara att snå det.
Piickles Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 jag gör det <_< fast när jag tar på steal... kommer det upp en sån där varnings ruta..... att stjäla e dåligt blablabla... men jag får aldrig saken
wuurds Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 jag köper nästan inte.. bara snattar.så min gubbe har horn och röd rök flyger efter :)
Rekommendera inlägg