Dennan Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Nu har jag klarat chapter 4: Då ska man åka tiil någon ö och då behöver man ett skepp. jag har pratat mad den där piraten i det där låsta huset vad ska jag göra sen? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Då ska du gå till bartendern i Inn(där man kan resta)där berättar han en sorlig historia..och du får ett brev ge det till sjömanen(eller din "pirat"). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Ett litet tips om du behöver hjälp:Fråga Urbans filt i ett pm, för ni är förmodligen de enda som har Paper Mario 2 the thousand blablabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Ett litet tips om du behöver hjälp:Fråga Urbans filt i ett pm, för ni är förmodligen de enda som har Paper Mario 2 the thousand blablabla. Ne,det finns nog rätt många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Du kan ha rätt, men det är ju asnytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg