Foxyrock Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 DÄR FICK NI ALLT TILL DET SOM ÄR PÅ LEVEL 3!!!! Jag tror jag blir galen. När jag nyss satt och spelade rune scape så märkte jag att man inte nängre kan säga noob. Det blir cencur. Vi kan väl försöka komma på lite nya ord man kan säga istället. T.ex. Neuwb eller neub eller n000b fungerar. Men tycker ni inte det är skandal. Det är ju liksom en vana i rune scape att bli kallad n00b och kalla andra för n00b. Det bryr jag mig inte om någon säger. Jag vill kunna säga n000000000000000000000000000000b!!! Snart förbjuder dem kanske lol med. Det får bara inte hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 HAHAHAHAH!!! Därför ska man inte säga det för mycke! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 men LåL jag bryr mig inte om vad andra säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Tycker ändå att det är synd. Det är ju inget fult ord. det är inte kom heller men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Snart tar dem bort hela chatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 det finns bra metoder för att hindra kringång av reglen text att göra regeln så här: n[0o]*b Då kvittar det hur många o och 0 man andvänder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Runescape suger kör riktiga spel istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 eh jag tycker att det är konstigt att man inte kan säga noob/n00b :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag med men neub låter coolt. Vad sägs om att börja säga neub istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 när jag och mina kommpisar körde kude jag inte säja kom så jag fick skriva kome och sen slåg jag upp i ordboken vad kom va på engelska och det fanns inte så dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Skriv Newbie i stället för n00b, det kan de ju bara inte ta bort... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Har de tagit bort n00bie... :o Det är det finaste ordet jag vet... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.