Heaz Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 Hej! Jag vill köpa lyxhuset, men kan inte inte köpa det, för jag har inte råd... Hur får man pengar till det? PS. Det är spelet som endast heter The Sims DS.
Netsire Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 Hmm du kan ju altid gå in på nån fusk sida och kolla om det finns nåt penga fusk tex den här sedan fuska.se eller fuska.n..
Chihuahua Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 (har för mig att det var så här) Har du uppgraderat spelet med expansion pack? Om inte, så trycker du Ctrl+Shift+C, skriver klapaucius (kan vara felstavat) och trycker Enter. Sen trycker du Ctrl+Shift+C igen och skriver ;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! hur mycket du vill. Vill du ha extremt mycket pengar så skriver du fel i slutet, typ ett k, och sen håller du intryckt enter så får du sisådär ett par miljoner till slut. Har du uppgraderat gör du likadant som i det jag skrev ovan, men istället för klapaucius skriver du rosebud. Sen gör du likadant med ;!;!;!;!...
Gäst RedSnake Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 jag tror man ska börja med ett ! inte ett ; P.S.KAN HA FEL kolla fuska.se
Rekommendera inlägg