anniz_panniz Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag skulle behöva hjälp med att hitta Lunar Harp i Bone Village. Har grävt i evigheter men hittar inte den... vet inte om jag ens gör rätt... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Jag skulle behöva hjälp med att hitta Lunar Harp i Bone Village. Har grävt i evigheter men hittar inte den... vet inte om jag ens gör rätt... :blink: http://www.ffuniverse.nu/ff7/extra.asp#greva där finns bilder och info om var och hur du ska gräva Redigerat 18 November 2004 av cloud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anniz_panniz Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 okey...tack kan äntligen komma vidare...he he :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 annars så väljer du att bara söka efter lunar harp och sätter 3 uppe 3 nere sen när dom har sprängt så kollar du var deras blickar möts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg