Mandarin Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Varför får man inte ens nämna ordet -->>FILDELNINGSPROGRAM<<-- ?? Va f*n kan hända ?? Det e ju helt fucked up ju !! FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM så där nu har ja sagt det tillräckligt !! Ge mej miljoner varningar !! STÄNG AV MEJ FRÅN FORUMET OM NI VILL DET VA f*n !! MEN VA f*n DÅ FÖR ?? VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ j*vla FARLIGT MED ATT SÄGA ORDET FILDELNINGSPROGRAM ?? Vill ha svar från en moderator och INGEN j*vla N00B SOM TROR ATT HAN/HON VET NÅGOT !! SÅ STÄNG AV MEJ OCH GE MEJ 2 MILJONER VARNINGAR JA BRYR MEJ ÄNDÅ INTE, DRA f*n ÅT h*lvete !! jaja ja vet att ni kommer radera allt som jag har sagt...för att ni e så j*vla... Jag vill ha ett bra svar inget dåligt som: men det står ju i våra regler att det är förbjudet lr men man för ju inte använda fildelningsprogram enligt lagen !! Men man får vell fortfarande prata om vad man vill det här landet ingen j*vla diktatur VILL HA EN RIGKTIGT BRA FÖRKLARING !! Redigerat 18 November 2004 av Mandarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Varför ska du använda det ordet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Beror på i vilket sammanhang. Det är en sak att diskutera fildelningsprogram. Argumentera för eller mot etc. Det är en annan sak att snacka i stil med "Vilket rekommenderar ni?" och sånt. Flyttar till fuska.se --> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 om jag hade sktivit så många fula ord hade jag blivit avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 k då vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) då kan väl en mod låsa tråden? Redigerat 18 November 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Varför får man inte ens nämna ordet -->>FILDELNINGSPROGRAM<<-- ?? Va f*n kan hända ?? Det e ju helt fucked up ju !! FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM FILDELNINGSPROGRAM så där nu har ja sagt det tillräckligt !! Ge mej miljoner varningar !! STÄNG AV MEJ FRÅN FORUMET OM NI VILL DET VA f*n !! MEN VA f*n DÅ FÖR ?? VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ j*vla FARLIGT MED ATT SÄGA ORDET FILDELNINGSPROGRAM ?? Vill ha svar från en moderator och INGEN j*vla N00B SOM TROR ATT HAN/HON VET NÅGOT !! SÅ STÄNG AV MEJ OCH GE MEJ 2 MILJONER VARNINGAR JA BRYR MEJ ÄNDÅ INTE, DRA f*n ÅT h*lvete !! jaja ja vet att ni kommer radera allt som jag har sagt...för att ni e så j*vla... Jag vill ha ett bra svar inget dåligt som: men det står ju i våra regler att det är förbjudet lr men man för ju inte använda fildelningsprogram enligt lagen !! Men man får vell fortfarande prata om vad man vill det här landet ingen j*vla diktatur VILL HA EN RIGKTIGT BRA FÖRKLARING !! behöver inte gö så stor sak av dt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 JAG som mod är dock ganska negativt inställd till den här regeln, och tycker att den borde väck. Det är inte alltid olagligt att ladda ner musik o program... Så jag tycker också den här regeln är jävvligt dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Den gäller faktigs bara olagliga och omoraliska nerladdningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Regeln finns för att Fuska.se inte skall kunna få skit för att användare på sidan snackar om olika olagligheter som har med fildelningsprogram att göra. Fildelningsprogrammen har ju egentligen ett användningsområde och huruvida det är olagligt är lagligt är väldigt oklart men vi har valt och ta de säkra före det osäkra och förbjuda dessa "diskussioner". Sedan så är jag medveten om att olika personer har olika uppfattningar om detta. Men regeln finns och är till för att följas, vill man diskutera fildelningsprogram så finns det säkerligen forum som är betydligt mer inriktade på det än vad vi är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 LOL! Det är ju inte ordet som är förjudet,det är att snacka om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Regeln finns för att Fuska.se inte skall kunna få skit för att användare på sidan snackar om olika olagligheter som har med fildelningsprogram att göra. Fildelningsprogrammen har ju egentligen ett användningsområde och huruvida det är olagligt är lagligt är väldigt oklart men vi har valt och ta de säkra före det osäkra och förbjuda dessa "diskussioner". Sedan så är jag medveten om att olika personer har olika uppfattningar om detta. Men regeln finns och är till för att följas, vill man diskutera fildelningsprogram så finns det säkerligen forum som är betydligt mer inriktade på det än vad vi är. men kan man inte snacka om dt via pm? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.