SuperXS Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hej..jag tänkte skaffa det lilla och jag undrar...Är det segare och sämre grafik än det stora....är det tyst fläkt...laggar det på något sett....Vill ha Seriösa svar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hej..jag tänkte skaffa det lilla och jag undrar...Är det segare och sämre grafik än det stora....är det tyst fläkt...laggar det på något sett....Vill ha Seriösa svar" varför skulle det vara sämre? ända skillnaden jag hört är att den har tystare fläkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Asså inget kan vara sämre än ps2,den e förmodligen bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Hacka=Hacka pga fel med hård eller mjukvara Lagga=Hacka pga din ping/latency Nej, PSTWO är inte det minsta sämre än PS2 förutom att den inte kan ha hårddisk, men den ska ändå inte släppas i eurpoa så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 den nya ps2 ska vara bra och jag tror inte jag ska köpa den för jag har den gamla och jag tror inte att det lagga men det kanske laggar om det är mycket repor på skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 den har ju inbyggd adapter oxå...alttså internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 den har ju inbyggd adapter oxå...alttså internet jo det är sant. men det blir nog billigare att köpa en nätverksadapter än ett nytt pstwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 dt e väl klsrt!jag sa inte att den nya e billigare..men jag tycker att dt e lite onödigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg