ALIEN Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 betalat räkningar och skulder köpt bil och sparat resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 (redigerat) Förmodligen klantat mig på vägen till polisen. Redigerat 19 November 2004 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 skulle gjort allt jag önskat och sedan lämna till polisen å sa att det var så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Lämnat den till polisen och fått hittelön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Men vem tror at en unge har flera miljoner asså? Jag skulle nog gjort som MeM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Hm, det verkar som om vi kunde få till en schysst diskussion här. Nej, jag skulle aldrig tänka på att behålla det. Lagligt sett har man ändå rätt till hittelön när man hittar nåt sånt... tror det var 10% eller nåt sånt... så en del blir det ändå - och det är lagligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 skulle tagit nån miljon och lämnat resten till polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt... Folk med ett samvete. <_< Jag är besviken på många här. Självklart lämnar man in till polisens hittegodsavdelning. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 äh köper upp allt sen lämnar man den till polisen och säger att den var tom när man hittade den. nej men seriöst skulle lämnat in till polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Säger till mamma: Mamma! Jag hittade flera miljoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Säger till mamma: Mamma! Jag hittade flera miljoner! vilken min hon skulle få när man stog framför henne och visade upp väskans innehåll :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.