Chihuahua Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Hmm... och när ägaren undrar var den där extra miljonen är... och du plötsligt har fått en miljon plus på ditt bankkonto (vilket tar fem minuter för banken att ta reda på)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Skulle tagit det, och lagt in det mesta i banken, haft 100´000 kvar i plånboken. Slösa lite och bli väldigt glad över räntan etc. Vanligt att man har 100 000 kr i plånboken <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag hade tagit en miljon sedan gett resten till polisen. Antingen tar man inget, eller allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Aktier i första hand och en dator skulle ha smakat bra. Beror på hur många milljoner det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Asså en mile man fattar lixom inte hur mycket det är jag skulle lämna till polosen och kräva en stor penga hitelön annars J__lar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (# 21 @ 19/11-2004 17:20:55) det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt... Folk med ett samvete. <_< Jag är besviken på många här. Självklart lämnar man in till polisens hittegodsavdelning. <_< Jag håller med!Man ska ju lämna till polisen! Inte behålla! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 men tänk er.. 10 miljoner i en väska.. helt ospårbara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 ja men bara det att ägaren kan anmälaportföljen.och på den finns det tex fingeravtryck. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag skulle behållt varenda öre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 ja men bara det att ägaren kan anmälaportföljen.och på den finns det tex fingeravtryck. :s okej.. och polisen får helt plötsligt för sig att kolla i ditt hus om väskan finns där? <_< troligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Lämna in det på polisen kan man få en stor stor belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 men tänk er.. 10 miljoner i en väska.. helt ospårbara... :zzz: zzzzzzzzzzzzzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.