Steezy Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Varför kan man inte skicka in länkar längre?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 dt kan man.. klicka här får u se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Du kanske har stavat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja, dt e nog så... därför e dt bästa e dt om du kopierar URL adressen till den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Han menar som avatar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 om jag t.ex skulle lägga en länk till forumet då går det men om jag lägger in en till min sida så går det inte :( det står http://s4.reklam.com/antrz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 nä ,dt går inte... men har du inget sånt på ditt forum som gör att man kan skicka länklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Länkar för egen vinning är förbjudna det står i reglerna §1.2 och §1.4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 man kan inte skriva in grannsidan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 man kan inte skriva in grannsidan heller vadå grannsida? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 .nu-sidan. (Svar på fråga endast, ingen reklam) Men vissa sidor klassas som reklam, så det går inte att länka om det innehåller det i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 för dt e för mkt reklam eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.