da Lina Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Kan ngn hjälpa mejj?? Är på twinmold men energin tar ju slut hela tiden. Dyker inte upp några gröna flaskor heller:( *snyfta* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 hums. köp massa gröna drycker eller blåa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 tror inte man kan använda dom där...är det:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 twinmold förklara bättrehar inte spelat det på läääääänge =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Är de två ormarna som finns i slutet utav stone tower...man skall ha gigant mask på sejj å slå på svansen eller huvudet...dock tar det ju energi å ha på sejj masken å trots att jag köpt 2 flaskor extra så räcker det inte:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 humm... måste man ha masken på sig? jag är ju inte där men jag ska försöka att hjälpa dig så mycket jag kan :) har den där snubben ett svärd. alltså mask snubben. alltså den snubben som du förvandlar dig til :P :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja man måste ha masken för man måste bli BIG!!! man blir stor av den å man måste vara det på den...*snyft* jobbigt som F*N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Mitt bästa tips är: Drick en flaska Chateau romani innan du går dit, då har du oändligt med magi. Jag klarade Twinmold utan att vara Giant Link men det var ganska jobbigt. Jag tog på mig kaninmasken och sprang allt jag orkade och försökte hugga maskarna just när de slingrade ner i marken. Betydligt enklare blir det om du dricker Chateau Romani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Mitt bästa tips är: Drick en flaska Chateau romani innan du går dit, då har du oändligt med magi. Jag klarade Twinmold utan att vara Giant Link men det var ganska jobbigt. Jag tog på mig kaninmasken och sprang allt jag orkade och försökte hugga maskarna just när de slingrade ner i marken. Betydligt enklare blir det om du dricker Chateau Romani Men Chateau Romani kan man väl bara får andra eller tredje dagen? Och då måste man först ha räddat Romani Ranch från aliens OCH räddat Cremia från Gorman brothers när hon ska köra in mjölk till Clock Town ELLER så klarar man en bra bit på Anju-Kafei quest och ger brevet till Madame Aroma sent på sista dagen. Och vem orkar göra allt detta bara för att få Chateau Romani, så att man ska klara en boss? Jag lyckades faktiskt döda bossen utan att fylla på magimätaren (hade fullt när jag började). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Om man har fått Romani mask är det ju enkelt att köpa chateau romani, har man inte redan fått den så är det kanske inte värt besväret för att skaffa det bara för att klara Twinmold nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Om man har fått Romani mask är det ju enkelt att köpa chateau romani, har man inte redan fått den så är det kanske inte värt besväret för att skaffa det bara för att klara Twinmold nej. Aha! Det hade jag glömt bort. Vad kostar Chateau Romani då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 slå sönder ruinerna så kommer det några flaskor magi (ifall du inte hinner ta i sönder pelarna innan magin tar slut ställ dig bakom en pelare och låt twin mold krossa pelaren) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg