Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Är de två ormarna som finns i slutet utav stone tower...man skall ha gigant mask på sejj å slå på svansen eller huvudet...dock tar det ju energi å ha på sejj masken å trots att jag köpt 2 flaskor extra så räcker det inte:(

Skrivet

humm... måste man ha masken på sig? jag är ju inte där men jag ska försöka att hjälpa dig så mycket jag kan :) har den där snubben ett svärd. alltså mask snubben. alltså den snubben som du förvandlar dig til :P :meddum:

Skrivet

Mitt bästa tips är: Drick en flaska Chateau romani innan du går dit, då har du oändligt med magi.

Jag klarade Twinmold utan att vara Giant Link men det var ganska jobbigt. Jag tog på mig kaninmasken och sprang allt jag orkade och försökte hugga maskarna just när de slingrade ner i marken. Betydligt enklare blir det om du dricker Chateau Romani

Skrivet

Mitt bästa tips är: Drick en flaska Chateau romani innan du går dit, då har du oändligt med magi.

Jag klarade Twinmold utan att vara Giant Link men det var ganska jobbigt. Jag tog på mig kaninmasken och sprang allt jag orkade och försökte hugga maskarna just när de slingrade ner i marken. Betydligt enklare blir det om du dricker Chateau Romani

Men Chateau Romani kan man väl bara får andra eller tredje dagen? Och då måste man först ha räddat Romani Ranch från aliens OCH räddat Cremia från Gorman brothers när hon ska köra in mjölk till Clock Town ELLER så klarar man en bra bit på Anju-Kafei quest och ger brevet till Madame Aroma sent på sista dagen. Och vem orkar göra allt detta bara för att få Chateau Romani, så att man ska klara en boss? Jag lyckades faktiskt döda bossen utan att fylla på magimätaren (hade fullt när jag började).
Skrivet

Om man har fått Romani mask är det ju enkelt att köpa chateau romani, har man inte redan fått den så är det kanske inte värt besväret för att skaffa det bara för att klara Twinmold nej.

Skrivet

Om man har fått Romani mask är det ju enkelt att köpa chateau romani, har man inte redan fått den så är det kanske inte värt besväret för att skaffa det bara för att klara Twinmold nej.

Aha! Det hade jag glömt bort. Vad kostar Chateau Romani då?
  • Skapa ny...