Hoppa till innehåll

Zelda Mm

da Lina

Rekommendera inlägg

Mitt bästa tips är: Drick en flaska Chateau romani innan du går dit, då har du oändligt med magi.

Jag klarade Twinmold utan att vara Giant Link men det var ganska jobbigt. Jag tog på mig kaninmasken och sprang allt jag orkade och försökte hugga maskarna just när de slingrade ner i marken. Betydligt enklare blir det om du dricker Chateau Romani

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt bästa tips är: Drick en flaska Chateau romani innan du går dit, då har du oändligt med magi.

Jag klarade Twinmold utan att vara Giant Link men det var ganska jobbigt. Jag tog på mig kaninmasken och sprang allt jag orkade och försökte hugga maskarna just när de slingrade ner i marken. Betydligt enklare blir det om du dricker Chateau Romani

Men Chateau Romani kan man väl bara får andra eller tredje dagen? Och då måste man först ha räddat Romani Ranch från aliens OCH räddat Cremia från Gorman brothers när hon ska köra in mjölk till Clock Town ELLER så klarar man en bra bit på Anju-Kafei quest och ger brevet till Madame Aroma sent på sista dagen. Och vem orkar göra allt detta bara för att få Chateau Romani, så att man ska klara en boss? Jag lyckades faktiskt döda bossen utan att fylla på magimätaren (hade fullt när jag började).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...