Jag är på god väg,16!! :P(0013 @ 19/11-2004 20:15:28)7 gånger har det hänt för mig nu
Det har hänt minst 100 ggr för mig
Men jag blir galen,inte ens popup-killer funkar
Jag är på god väg,16!! :P(0013 @ 19/11-2004 20:15:28)7 gånger har det hänt för mig nu
Det har hänt minst 100 ggr för mig
Men jag blir galen,inte ens popup-killer funkar
MEN DAMP KLOCKAN STANNAR HELA TIN PGA AV DEN!
lite trög dator du har som inte klarar av dt?? <_< :lol:ARGH! DEN GJORDE SÅ DATA KLOCKAN STANNADE IGEN!
den stog på 18.05 nyss >_>
men dt händer för mig med, men nu stänger jag inte den så jag låter den va, så länge som jag e uppe på sidan...så kommer den inte upp B)
NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DET HÄR DEN KOMMER UPP HELA TIDEN JAG BLIR GALEN! :meddum:
stängd den inte utan bara förminska den så kommer den inte upp...stäng acv dfen när du går ut från fuska...
>__________>(Golden Star @ 19/11-2004 21:24:31)ARGH! DEN GJORDE SÅ DATA KLOCKAN STANNADE IGEN!
lite trög dator du har som inte klarar av dt?? <_< :lol:
men dt händer för mig med, men nu stänger jag inte den så jag låter den va, så länge som jag e uppe på sidan...så kommer den inte upp B)
De tär 98-SE >_>
Ahhhhhhhh jag blir galen! :wacko: Den har kommit upp typ 100 gånger.. :( Snälla ta bort den asa störande... :angry:
ja jag vet ADMIN JAG VILL ATT DU TAR BORT DEN NU!
Popup eller inte, jag märker inte någon skillnad med mina skydd, reklam nej popup nej, popdown nej. Och jag får fortfarande popup för mina pm. Tur att det är så ovanilgt med lager som är en del av sidan och är omöjliga att bli kvitt.
Men nog är popups ett problem när man inte får välja dem. Låt oss välja mella en banner och en [svordom] popup.
Lite småjobbigt <_<
Då får jag sätta i gång popupkillern igen på fuska.se <_<
jag bara skämtade.. :lol:(0013 @ 19/11-2004 22:50:00)(Golden Star @ 19/11-2004 21:24:31)ARGH! DEN GJORDE SÅ DATA KLOCKAN STANNADE IGEN!
lite trög dator du har som inte klarar av dt?? <_< :lol:
>__________>
De tär 98-SE >_>
men den borde klara dt.. :blink:
men klockan e damp... en gång var den 13.28 i 5 timmar p.g.a. en net split på mIRC -_-
Men det händer inte för mig
vad händer intte för dig?
va e dt?men klockan e damp... en gång var den 13.28 i 5 timmar p.g.a. en net split på mIRC -_-
Jag får ingen j*vla popup..
Hmm någon banner som klurade till det :S
Så fort jag gör något så får jag en popup det är så irriterande, det e någon slags reklam om något till mobiler! Varför måste det vara så mycket reklam överallt? <_<
en sak bara...(Golden Star @ 20/11-2004 13:41:04)men klockan e damp... en gång var den 13.28 i 5 timmar p.g.a. en net split på mIRC -_-
va e dt?
För mej kommer det där nere
History Kill Killed 7625 Popups något
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in