Gäst Beldur Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 (Boiuthh @ 29/11-2004 14:03:16) jag bor i U.S.A. och här går ja i femman i sverige skulle jag va i fyran och i femman här slutar vi 3 varje dag och halv 2 på onsdag och vi har asmycket läxa matte,skriva,NO,stavning vilket är aslätt för mig för jag äger på stavning har aldrig fått ett enda stavningsfel den här terminen usa? men på din gb så står det ju att du bor på Ingarö... förklara det :D Tror du att han kan förklara det? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 på högstatium finns det inget att göra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 på högstatium finns det inget att göra <_< Jo det finns det :P bara dra ner på stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 jag brukar ha lite snöbolls krig men tyvär är det förbjudet men vem bryr sig? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (redigerat) Hänger med kompisar. Och attackerar andra med snöbollar på skolgården (dock förbjudet men vem bryr sig). Redigerat 5 December 2004 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 åker till stan om vi har en lång rast på kortare raster, sitter i cafeetoch spelar poker eller kollar på film (elevrådet har precis köpt ett hemma bio system så alla brukar samlas där och kolla eller så går jag ut med min kompis och kollar när han provkör moppar ( man behöver ingen nyckel till vissa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag gör lite olika om jag inte bråkar med min bästavän som har otroligt kort stubin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 jag går i 6 vi har biljard bord vaddå då jag hänger väl mest med kompisar och pratar eller går på stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 vad gör ni på dom? jag spelar bandy(landhockey) Fotboll eller bandy(landhockey) fast att vi kör med hockey regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag går till våran fotbolls plan med konstgräs spelar bandy och chillar/softar man får inte vara i våra kapprum :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 vad gör ni på dom? jag spelar bandy(landhockey) jag läser...... eller pluggar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 (Boiuthh @ 29/11-2004 14:03:16) jag bor i U.S.A. och här går ja i femman i sverige skulle jag va i fyran och i femman här slutar vi 3 varje dag och halv 2 på onsdag och vi har asmycket läxa matte,skriva,NO,stavning vilket är aslätt för mig för jag äger på stavning har aldrig fått ett enda stavningsfel den här terminen usa? men på din gb så står det ju att du bor på Ingarö... förklara det :D och i din GB står det att du tagit självmord >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.