Gäst Beldur Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Stopp gå inte ut ur ämnet då kanske vi inte få ha kvar tråden! Det där var väl lite onödigt '''jocke'''! Elias50:Coolt nu har dom ju massa nya saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 det stämmer :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö Ja kul att möta steven! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Varför skrev du alfabetet? :huh: Japp, och att strida MED Steven! :D http://www.serebii.net/emerald/truedouble.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Varför skrev du alfabetet? :huh: Japp, och att strida MED Steven! :D http://www.serebii.net/emerald/truedouble.shtml Ville bara...... Jag måste ha det nu! HÖR NI DET!!!!??? JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Men jag måste vänta till den 10 April... varför kommer den inte tidigare än så?! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Men jag måste vänta till den 10 April... varför kommer den inte tidigare än så?! :cry: jag måste vänta till den 5:te juni! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Varför det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Ja, varför? 1000 INLÄGG!!!!!!!!!!!! Redigerat 22 December 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Det räcker med ETT "varför?" Inlägg Det kommer så sent för att dom måste översätta allt och betala en massa tolkar och sånt och om dom ser att ni tjatar blir det en MASSA fel stavningar som i FireRed och LeafGreen Och varför skriver du att du har skrivit 1000 inlägg när jag inte får skriva att jag har blivit FuskaVIP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Förlåt, -_- men ibland så tänker jag inte på vad jag skriver och glömmer bort reglerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (redigerat) Det räcker med ETT "varför?" Inlägg Det kommer så sent för att dom måste översätta allt och betala en massa tolkar och sånt och om dom ser att ni tjatar blir det en MASSA fel stavningar som i FireRed och LeafGreen Och varför skriver du att du har skrivit 1000 inlägg när jag inte får skriva att jag har blivit FuskaVIP? Jajaja men man glömmer bort reglerna ibland. Men bli inte så arg på Elias50! Varför? Jo för att jag fyller år då jag vill inte köpa det för egna pengar. ;) Grattis Elias! Och det är inte så farligt att skriva "1000 inlägg!". Nu bryter mot §1.19 nu när jag också säger att du gör det -=jedi knight=- sry! Redigerat 23 December 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg