Offline Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag vill ha kvar mIRC men 30 dagar går fort så nu vill dom att jag ska betala $20 och det har jag inte någon större lust till, så finns det något sätt att lura dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 NJE VENTA BARA EN STUND DÅ GÅRE O TRYCKA CONTINUE ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 va e mirc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 DET E CHAT PROGRAM :rambo: :rambo: :rambo: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) ok tack ;) Redigerat 20 November 2004 av Golden Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 no problem !! jag e hackad !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 va e dt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) sluta fråga korkade frågor era j*vla spammare <_< Kan jag nu få ett ordentligt svar på min fråga? Redigerat 20 November 2004 av Marijuana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 du, din tyckne pucko, jag ville bara veta vad mirc va, så sluta hacka på mig som i alla nadra trådar <_< :angry: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) "DET E CHAT PROGRAM" skrev x0t. "ok tack" svarade du. så vem som e ett "tyckne pucko" kan vi nog diskutera <_< Jag vill inte att denna tråd ska låsas så ge helt enkelt f*n i att ställa/svara på korkade frågor som inte tillhör ämnet. Kan nu någon hjälpa mej?! Redigerat 20 November 2004 av Marijuana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 du kan la alltid skaffa en annan IRC klient annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ALLTSÅ JAG SA JUH SVARET?!?!, VÄNTA EN STUND, SEN SÅ KAN DU TRYCKA PÅ CONTINUE KNAPPEN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.