Zvamper Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Hur gör man för att lämna tillbaka chozo artifacts. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 man hittar dom och går till artifact tempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det e typ 13 man ska samla va? när man samat dem möter man väl meta ridley? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 22 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag går dit men inget händer jag har ca 4 stycken artifacts det kommer bara en reklam där man ser et torn sen.....................inget. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det händer inge förns du samlar alla de är där. du behöver inte göra nått speciellt .själv har jag typ 9 och inget har hänt för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det händer något när du har alla... :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 du måste ju hitta alla först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jupp, men det e rätt svårt, det var det för mig första gången jag klarade spelet iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg