Gäst Janaz Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Funkar xbox live till ett chipat xbox :blink: i så fall hur gör man. jag hitar inte xboxen :( . vad ska jag ha för program jag har xbconect :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ja xbox live funkar om du har chipp men du måste stänga av chippet när du ska spela annars blir du bannad från xbox live på livstid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Det är bara få chipp som även tillåter Xbox Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Du ska ha ett lagligt chipp t.ex du ska inte spela ett hemladdat spel till din xbox Dem tillåter men om du spelar xbox live med spelet som du laddat hem så stänger dem av dig och du får inga pengar tillbaka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Aladdin XT funkar att köra live med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Aladdin XT funkar att köra live med Det funkar med alla chipp men finns aladin i xbox :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg