pollenallergi Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag gillar det ^_^.. Men jag har aldrig blivit riktigt imponerad, det är ett kul party spel, men inte så mkt mer.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag gillar det ^_^.. Men jag har aldrig blivit riktigt imponerad, det är ett kul party spel, men inte så mkt mer.. :P Absolut perfekt formulering :D jag tycker precis så jag tycker också det är hyfsta men inte särskilt imponerande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Tja,jag vill bara sejja att eeh....JAG SKA FÅ SSBM SNART!TYP NU PÅ HELGEN!!!YIHAAAAA!" :D Förlåt för onödigt inlägg,om det nu e det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 jag blev besviken när jag fick se vad SSBM hade och erbjuda... men du kanske inte blir det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Det jag tycker är dåligt är: 1.Att Links hemmabana från N64 inte finns. 2.Att man inte kan åka i rören på Mushroom Kingdom. 3.Att man måste ha Pikmin för att få Captain Olimars trofe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Link har visst en egen bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 LÄS! "1.Att Links hemmabana från N64 inte finns" Han sa att den från N64 inte finns! Själv så tycker jag att ni gnäller för mycket asså :D Spelet är ju ur kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 det e ju en tråd för gnäll ju... det absolut sämsta e ju att inte man kan spela alla 64 banor... vilka kan man spela nu igen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 kirby banan(finns en likadan fast större) >:( yoshi(ur trist) ochdonkey kong banan (två banor som nästa e likadana fast den här är den bästa n64 banorna som kom med) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 hur kunde de ta med de minsta banorna... linkbanan, foxbanan och super mario banan e ju roligast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Roligare banor skulle va kul och det skulle inte va sama banor på adventure hella tiden anars är det helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Man skulle kunna va Slippy. Mer banor. Fox,s bana från N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg