Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 nix inte för mej...jag har två datorer en som internet funkar på och en som inte internet funkar på den dator som inte har internet har photoshop och den som har internet funkar inte photoshop på så det är rätt så krångligt ibland...och måste man vara medlem på silentwhisper för att kunna ladda upp bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 testar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 nix inte för mej...jag har två datorer en som internet funkar på och en som inte internet funkar på den dator som inte har internet har photoshop och den som har internet funkar inte photoshop på så det är rätt så krångligt ibland...och måste man vara medlem på silentwhisper för att kunna ladda upp bilder? jag tror dt.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Länka bara bilden som du har fått så fixar jag den till rätt storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.