Dark_samus Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur får man nya karaktär? har klarat av nästan hela spelet saknar bara flower.star o special cup på mirror........nån som kan ge en bättre förklaring än den som admin har gett ?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 man får typ petey piranha när man har klarat allt på mirror eller nåt sånt men jag kommer inte ihåg när man får toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 man får pirhana och king boo när man klarar all cup tour på 150cc, 100cc och 50cc toad fik jag när jag klara mushrom cup på mirror!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 k, ja har redan fått den där stora bloman piranha nånting o king boo, har oxo fått toad o sin tjej men de står oxo att man kan få shadow mario o sånt........... hur gör ma det???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det går inte o få shadow mario eller någon annan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 e du SÄKERT!!!!??? kolla på fusken admin har skrivit då! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 nu vet jag!! Man får det när man klarar star cup på mirror! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ;) ??? har klarat spelet o inte fått en ända ny gubbe förutom piranha o king boo(toad o tjejen oxo)! den där fuskwn admin har skrivit e fel annars skulle ja fått shadow mario färlänge sen. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ;) ??? har klarat spelet o inte fått en ända ny gubbe förutom piranha o king boo(toad o tjejen oxo)! den där fuskwn admin har skrivit e fel annars skulle ja fått shadow mario färlänge sen. <_< om du har klarat att cuper så kan du inte få fler karaktärer, banor eller annat tillägg. fast om du vill möta special ghost så ska du få bra tider på banorna när du kör time trail eller vad det nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 5 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 hmm........at ja inte tänkte på de, de e kanske där ja kan få shadow mario............ B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Klara bara allt LÄTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg