Gaby Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag har ett problem Joo... Jag klarar Cianwoods gym! Klarar inte Poliwrathen på L30! Min pokémon: En Quilava på L34 ataker: Tackle, Flame wheel, Cut & Ember & En: Togepi på L28 Ataker: Rollout, Attract, Swagger, Swift! Dom enda! Ska jag lägga till några, vilka? Ska jag byta atakaer vilka, mot vad? :unsure: SNÄLLA! Hjälp mig! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Tekniskt sett så borde du ta och träna någon gräs-pokémon som lär sig någon gräs attack, eller en el-pokémon som kan någon el attack. (men inte pikachu för han tål inte att bli slagen, och inte heller någon annan "liten" pokémon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Tekniskt sett så borde du ta och träna någon gräs-pokémon som lär sig någon gräs attack, eller en el-pokémon som kan någon el attack. (men inte pikachu för han tål inte att bli slagen, och inte heller någon annan "liten" pokémon) Jag håller helt med träna en grass eller el pokemon. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Träna eller skaffa fler Pokémon,helst Gräs eller El.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaby Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Tack! Alla! Men jag klarade mig med mina pokémon! Men hur klarara man Mahogny Towns gym? (Jag tror att det var den?) Snälla hjälp mig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 vilken stad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 det är väl sak samma?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaby Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Mahogny Towns gym? Hur klara man det? Jag har för mig att det är den staden! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Om jag minns rätt så var det ett is Gym, så använd en eld pkmn. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Ett tips innan sista gymmet... skaffa en pokemon som kan is eller dragon attacker för att kunna vinna över Clair. Och om du vill ha Dratini med extremespeed så kolla detta: http://www.serebii.net/crystal/dratini.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Ett tips innan sista gymmet... skaffa en pokemon som kan is eller dragon attacker för att kunna vinna över Clair. Och om du vill ha Dratini med extremespeed så kolla detta: http://www.serebii.net/crystal/dratini.shtml :cool: Jag tror på det. Men man kan inte gå in i dragons lair innan sista gymmet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Det finns inga gubbar där inne oh som sagt så kan man inte gå in där innan man klarat gymmet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg